Recenze k filmu Prométheus

3. července 2012 v 3:17 | Tiep Nguyen Huu |  Filmy & seriály
Dobrý den fandové dobrých filmů,

dneska se se Vám pokusím přiblížit 3D film Prométheus. Před dvěma týdny jsem byl s partou kamarádů v IMAXu na Flóře, na 3D filmu Prometheus. Jelikož jsem nebyl ovlivněn spoilery, billboardy, trailery, ani jsem pořádně nevěděl o čem vlastně ten příběh je, nemluvě o tom, že se děj odehrává před příběhem série filmů Alien (Vetřelec), kterého jsem si matně pamatoval z dětství. Viděl jsem jen film o filmu, dokument o tom jakým stylem se natáčelo, použitých efektech a také zjištění faktu, že film chtějí co nejvíce přiblížit skutečnosti, mě přímo fascinovala. Navíc film režíroval Ridley Scott, režisér slavného Gladiátora či Amerického gangstera, a v neposlední řadě také Vetřelce nebo Blade Runnera. Bral jsem tedy dobrou kvalitu tohoto filmu jako samozřejmost. Jako můra přitahovaná ke světlu, jsem nemohl odlepit své oči od skvěle provedené 3D DMR (IMAX Digital Media Remastering) kvalitě plátna a obrazu. A uši od obřích reprobeden na obou koncích sálu. Film trval bez počátečních reklam asi 2 hodiny, z čehož mohu směle konstatovat, že u první poloviny jsem byl příběhem a zpracováním hodně potěšen a fascinován, stále mě udivovaly nové a nové chytlavé zvraty, efekty a dějová linie, postupem času se chytlavý sci-fi příběh stával nudnějším a zároveň stereotypem. Bafovací scény už ztrácely na efektu a poslední scéna, ve které hlavní hrdinka sprintuje vedle hlavní záporačky, přitom na ně půl hodiny (relativně) padá nabouraná, kosmická loď, jedna uhne a druhá se rozplácne, byla za vlasy přetažená kýčovitost. Nicméně mě potěšil konec, kdy hrdinka odletěla na velice zajímavé místo. Tolik o spojlerech, víc jich Vám radši neprozradím, abyste se případně měli na co těšit ať už v drahé (189Kč) 3D DMR kvalitě nebo byť jen dvd-ripu, kino-ripu staženého načerno z internetu. :)) Vřele Vám mohu tento 3D film doporučit, určitě je to dobrá podívaná, u které se minimálně hodinu nebudete nudit.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.